A Secret Weapon For درمان بیماری خود ایمنی تیروئید نی نی سایت

Wiki Article

افت فشار خون، اختلالی است که اکثر ما حداقل برای یکبار آن را تجربه کرده‌ایم. این وضعیت معمولاً عادی است و نیازی به درمان خاصی ندارد. اما در صورت طولانی‌شدن علائمتان باید علت افت فشار خون تشخیص داده شود. سپس پزشک درمان فشار خون پایین را بر اساس علت آن تجویز می‌کند.

خونریزی شدید معده ممکن است جریان خون به مغز را کاهش دهد و سبب بروز علائمی نظیر گیجی، سردرگمی، خواب‌آلودگی و حتی فشارخون بسیار پایین (شوک) شود.

ترکیب برگ‌های ریحان و آبلیمو به‌عنوان یکی از درمان‌های خانگی برای بیماری پیسی درنظرگرفته‌می‌شوند. ترکیب برگ‌های ریحان و آبلیمو می‌تواند با تحریک تولید ملانین لکه‌های سفید را کمرنگ‌تر کند.

برای اطلاع در مورد نحوه انجام تست کتون ادرار، مطلب «در روزهای بیماری چه کنیم؟» را مطالعه نمایید.

هر ماده‌ای که بتواند در سیستم ایمنی، پاسخ ایمنی ایجاد کند «آنتی ژن» یا پادگن نامیده می‌شود. در بسیاری از موارد آنتی ژن یک باکتری، قارچ، ویروس، توکسین یا یک جسم خارجی است.

این باور وجوددارد که استفاده از روغن زیتون پوست را نرم‌ و بی‌عیب‌ونقص کرده زیرا رطوبت‌پوست را تامین‌کرده و قابلیت‌ارتجاعی پوست را افزایش‌می‌دهد.

ریشه کاسنی را خشک کنید، پودر کنید و سپس مانند قهوه دم کنید و بنوشید.

بیماری های خودایمنی اغلب در خانواده ها دیده می شوند: ابتلای یکی از اعضای خانواده به بیماری های خودایمنی خطر خطر ابتلای سایر بستگان به این بیماری را افزایش می دهد. و هنگامی که یکی از اعضای خانواده مبتلا به بیماری های خودایمنی باشد، نه تنها احتمال ابتلای شما به همان نوع بیماری خود ایمنی را افزایش می دهد، بلکه خطر ابتلا به سایر بیماری های خودایمنی هم افزایش پیدا می کند.

یعنی بعد از آزمایش قند خون می توانید به کمک این جدول متوجه شوید که آیا نحوه درمان بیماری خود ایمنی دیابت دارید یا نه.

زمانی که فشار خون بسیار پایین است، ممکن است خون و اکسیژن کافی به مغز و سایر اندام‌های حیاتی نرسد. در این شرایط به مراقبت پزشکی اورژانسی نیاز است.

بهترین گیاه برای پایین آوردن قند خون است. این گیاه به تنظیم عملکرد غدد فوق کلیوی کمک می‌کند و ترشح انسولین را بهبود می‌بخشد.

دلیل دیگر برای پیچیدگی مطالعات مرتبط با بیماری های خود ایمنی، دخیل بودن تعداد بسیاری از ژن ها در بیماری زایی است.

بیماری های خودایمنی می تواند بر گروه‌های خاصی از افراد بیشتر تأثیر بگذارد: ما می‌دانیم که برخی از گروه‌های دارای مردم احتمال بیشتری برای ابتلا به بیماری های خود ایمنی هستند.

علاوه بر کاهش قند خون به کاهش کلسترول نیز کمک می‌کند و در درمان دیابت و چاقی نیز مفید است.

Report this wiki page